Негізгі мазмұнға өту Негізгі шарлау мәзіріне өту Сайттың төменгі деректемесіне өтіңіз
Абай атындағы ҚазҰПУ Хабаршысы. Экономика сериясы

Кадр қызметінің жұмысын жетілдірудің отандық және шетелдік тәжірибесі

КазНПУ
Аңдатпа

Бұл мақалада кадр қызметінің жұмысын жетілдіру үшін отандық және шетел тәжірибесі қарастырылған және қолдану тәсілдері ұсынылған.

Адамдарды басқарудың тамыры адамзат қоғамының тарихына терең енеді, өйткені ол адам ұйымдарының алғашқы формаларының - тайпалардың, қауымдастықтардың және т. б. пайда болуымен қатар пайда болды[1].

Экономикалық дамуға және шетелде ірі ұйымдардың пайда болуына байланысты персоналды басқару арнайы білім мен дағдыларды қажет ететін арнайы басқару функциясына айналды.

ХХ ғасырдың 60-70 жылдарында американдық бизнес мектептері адами ресурстарға қатысты пәндер шеңберін кеңейтті. Нәтижесінде адам ресурстарын басқарудың қажеттілігі мен маңыздылығын түсінген басшылар экономикаға келе бастады. Адамдарды басқаруға гуманистік көзқарасты бекіту кадрлар бөлімдерінің мәртебесін көтеруді және сонымен бірге кадр саясатын әзірлеу, ұйымішілік коммуникациялар және т. б. сияқты жаңа қызмет бағыттарының пайда болуын білдірді.

Кадр қызметі ұйымда маңызды рөл атқарады, өйткені ол қызметкерлердің тиімді жұмыс істеуін қамтамасыз етеді және компанияның стратегиялық мақсаттарына қол жеткізуге ықпал етеді.

Кадр қызметінің негізгі міндеті - қойылған міндеттерді тиімді орындай алатын білікті және ынталы қызметкерлердің болуын қамтамасыз ету. Ол үшін ол қызметкерлердің қажеттіліктерін талдайды, жалдау және оқыту бағдарламаларын әзірлейді және жүзеге асырады, қызметкерлердің жұмысын бағалайды және қызметкерлерді ынталандыру және ұстап қалу мәселелерімен айналысады[2].

Кадр қызметі сонымен қатар еңбек заңнамасының сақталуына, персоналды басқару саласындағы саясаттар мен рәсімдерді әзірлеуге және енгізуге, сондай-ақ еңбек қатынастарына байланысты құжаттаманы сақтауға жауап береді.

pdf