Мақалада әлеуметтік желілердегі маркетингтің ел экономикасына ақпараттық қауіпсіздікке қатысты тәуекелдерді ескере отырып әсері талданады. Жедел цифрландыру жағдайында әлеуметтік желілер тек қарым-қатынас пен контент алмасу құралы ғана емес, сондай-ақ тауарлар, қызметтер мен идеяларды ілгерілетудің қуатты құралына айналуда. Компаниялар цифрлық маркетингті аудитория аясын кеңейту, сату көлемін арттыру және тұтынушылардың адалдығын қалыптастыру үшін белсенді қолдануда. Алайда цифрлық кеңістіктегі белсенділік артқан сайын ақпараттық қауіпсіздікке төнетін қауіптер де өсуде. Жеке деректердің таралуы, аккаунттардың бұзылуы, ақпаратты бұрмалау және кибершабуылдар компанияларға ғана емес, тұтас елге де елеулі беделдік және қаржылық шығын келтіруі мүмкін. Мұндай оқиғалар цифрлық платформаларға деген сенімді төмендетіп, электрондық коммерция мен жалпы цифрлық экономиканың дамуына кедергі келтіреді. Мақалада әлеуметтік желілердегі маркетингке байланысты негізгі қауіптер қарастырылып, олардың экономика мен ұлттық қауіпсіздікке әсері мысалдармен келтірілген. Сонымен қатар, Қазақстан Республикасындағы кибершабуылдар жөніндегі статистика ұсынылып, олардың ел экономикасына төндіретін қатерлері сипатталған
ӘЛЕУМЕТТІК ЖЕЛІЛЕРДІ ДАМЫТУДЫҢ ЖӘНЕ АҚПАРАТТЫҚ ҚАУІПСІЗДІККЕ ТӨНЕТІН ҚАУІПТЕРДІҢ ЭКОНОМИКАЛЫҚ САЛДАРЫИЯ СОЦИАЛЬНЫХ СЕТЕЙ И УГРОЗ ИНФОРМАЦИОННОЙ БЕЗОПАСНОСТИТЫҚ ҚАУІПСІЗДІККЕ ТӨНЕТІН ҚАУІПТЕРДІҢ ЭКОНОМИКАЛЫҚ САЛДАРЫ
Аңдатпа
Тіл
Қазақша
Кілт сөздер
әлеуметтік медиа, ақпараттық қауіпсіздік, кибершабуылдар, экономикалық тұрақтылық, деректердің бұзылуы
Дәйексөзді қалай келтіруге болады

